12 помилок, які ми здійснюємо в перші 10 хвилин робочого дня

Перші хвилини робочого ранку — дуже важливий час, від якого можуть залежати результати всього дня.

1. Спізнюватися

Коли ви приходите на роботу пізніше призначеного часу, то створюєте негативне враження про себе у своїй свідомості і в очах колег і керівників.

Як показують дослідження With Flextime, Bosses Prefer Early to Night Birds Owls , менеджери оцінюють якість роботи регулярно спізнюються співробітників нижче, ніж тих, хто приходить вчасно, навіть якщо перші насправді дають кращі результати.

Так що не псуйте собі імідж, приходьте на роботу раніше.

2. Бути непривітним

Соціалізація — важлива частина майже будь-якої спеціальності. Так що витратьте півхвилини, щоб привітатися з колегами. Цим ви підтримаєте комунікацію, яка буває дуже важлива в напружені робочі моменти.

Особливо це стосується менеджерів. Вам необхідно знати, які проблеми і бажання виникають у команди. А якщо підлеглі будуть вважати вас непривітним, то частина інформації вислизне.

3. Пити каву

Багато наливають собі каву, як тільки добираються до роботи. Це зрозуміле бажання, адже з ранку часто не вистачає енергії, а кава допомагає її отримати. Але, як вважають The best time for your coffee вчені, так робити шкідливо.

Вся справа в тому, що приблизно з 8 до 9 ранку в тілі людини виробляється гормон кортизол, який регулює енергію. Якщо випити кави в цей час, то організм знизить вироблення кортизолу і почне занадто покладатися на кофеїн.

Люди, які п’ють підбадьорливі напої до 9 ранку, стають менш енергійними і більш залежними від них. Краще почекати і випити чашку годин в 10 або 11.

4. Відповідати на листи

Буває, що відразу після включення робочого комп’ютера ми перевіряємо пошту і починаємо відповідати на листи, що накопичилися за ніч. Як вважає 8 things successful people do in the first 10 minutes of the workday бізнес-спікер Майкл Керр, так робити не варто. Ваш день напевно розпланований, і не всі листи, на які ви зібралися відповідати, важливі.

Краще витратити цей час на стратегічну перевірку пошти. Відзначте найбільш важливі повідомлення, які справді потрібно відповісти, і зробіть це пізніше — коли у вашому графіку з’явиться вільний час.

5. Починати роботу без плану

Ми завжди приблизно уявляємо, що нам потрібно зробити за день, але для ефективної роботи цього недостатньо. Завжди є ризик вдаритися в прокрастинацию або витратити занадто багато часу на завдання низького пріоритету.

Звіртеся з календарем і підготуйте план дій. Відсортуйте справи за ступенем важливості, розставте дедлайни і не забудьте про час для відпочинку: так ваш день буде максимально продуктивним.

6. Спочатку братися за найлегші справи

Кількість психічної енергії людини зменшується по ходу дня. Тому не витрачайте час високої продуктивності на дрібні завдання, інакше, коли ви доберетеся до складних, у вас не залишиться сил.

Робіть найважче спочатку, а прості справи залишайте на потім. Так ви збережете ефективність.

7. Виконувати кілька завдань відразу

Виконувати кілька справ одночасно — дуже приваблива ідея. Адже можна завершити відразу купу завдань за менший час. Однак, як вважають Multitasking: Switching costs вчені, більшості людей багатозадачність тільки шкодить.

В середньому продуктивність людини, який береться за кілька справ відразу, падає на 40%. Так що, якщо вас цікавить якісний результат, фокусуйтеся на одній задачі за один раз.

8. Ударятися в негатив

Вранці навіть найстійкіші люди вразливі. Ми ще не прийшли в себе, сил мало, і здатність протистояти неприємностям знижується. У такому стані легко почати думати про погане: скільки праці ще попереду, які потрібно виплачувати кредити, які проблеми чекають вдома.

На ці думки витрачаються сили, а краще від них не стає. Замість того, щоб псувати собі настрій на весь день, відкладіть негативні роздуми в окремий «ящик» у себе в голові, щоб звернутися до них у відповідні моменти.

9. Влаштовувати наради

Скликати колег на нараду з самого ранку здається логічним: так вся команда буде знати, над чим треба працювати і як просуваються проекти. Але, як вважає Starting your day with a power hour can massively increase your productivity письменниця Лора Вандеркам, перші години дня варто присвячувати роботі, яка вимагає високої концентрації: написання текстів, створення дизайну і так далі.

Все тому, що відразу після відпочинку мозок налаштований на те, щоб фокусуватися. За умови, якщо ви виспалися, звичайно.

10. Ставити занадто багато завдань на день

Амбітні цілі — це добре, але необхідно адекватно сприймати свої можливості. Якщо з ранку запланувати купу великих справ, то до середини дня, коли ви зрозумієте, що не поспеваете за своїм насиченим графіком, вас почне сковувати страх. Це призведе до прокрастинації і стресу.

Згідно з дослідженнями, людина може фокусуватися How Many Productive Hours in a Work Day? Just 2 Hours, 23 Minutes… на розумових завдання максимум протягом 2-4 годин за один день. Враховуйте це, коли складаєте свій розклад.

11. Відразу братися за роботу

Як стверджує i’m a neurosurgeon, and the best morning routine i’ve found consists of just 3 simple steps нейрохірург Марк Маклафлін, кращий спосіб уникнути вигоряння, поліпшити психічне здоров’я і підвищити креативність — це ранкова медитація.

Якщо ви виділяєте час, щоб навести порядок в думках, то потім вам легше взятися за роботу. Хоча б просто посидіть в тиші 10 хвилин на початку дня: це поліпшить ваше здоров’я і підвищить ефективність.

12. Уникати природного світла

Як з’ясували Impact of Windows and Daylight Exposure on Overall Health and Sleep Quality of Office Workers: A Case-Control Pilot Study вчені, яскравий природне світло з ранку покращує настрій, запобігає депресії і допомагає справлятися зі стресом.

Так що частіше підходите до вікна на початку дня. Або хоча б придбайте спеціальну лампу для світлової терапії.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code