9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося

Відсутність кешбэка, даремні бонуси і платні умови під зірочками. Розповідаємо, як вас можуть обдурити в онлайн-магазинах.

1. Даремні бонуси

  • Промокод на певні товари. Деякі продавці повертають відсотки за покупку у вигляді знижки, якою можна скористатися в наступний раз. Правда, поширюється тільки на вибрану категорію. Наприклад, ви купили сукню і отримали промокод на товари для дачі, а заміського будиночка у вас немає.
  • Невигідний обмін. Грошовий кешбэк або повернення коштів у вигляді балів теж не ідеальний. Онлайн-магазин може пропонувати невигідну конвертацію — припустимо, з кожних 100 рублів нараховується 1 бал кешбэка. А щоб витратити їх, потрібно накопичити хоча б 300. Збирати бонуси будете довго, до того ж здійснювати покупки доведеться мало не кожен день.
  • Відсутність кешбэка. Коли є вибір, робити покупки і не повертати відсотки — безглуздо. До того ж велика частина онлайн-магазинів працює з кешбеком.

2. Платна доставка або умови під зірочкою

Реклама онлайн-магазинів нерідко будується на тому, що товари в них дешевше. Іноді це дійсно так, але різницю в ціні з лишком заповнює доставка. Вона може коштувати в кілька разів дорожче самої речі. Так, купувати онлайн один протеїновий батончик зовсім не вигідно: він коштує в районі 100 рублів, а ось мінімальна сума доставки може виявитися більше 200 рублів.

Інша проблема — відсутність вибору. Деякі онлайн-магазини пропонують доставку тільки в почтоматы або тільки кур’єрською службою. З останнім варіантом можуть виникнути серйозні проблеми. Наприклад, кур’єр працює лише в денний час або відмовляється зателефонувати перед приїздом. Щоб дочекатися своїх речей, доведеться безвилазно сидіти вдома.

3. Старі або підроблені товари

Оглянути й помацати товар при покупці в інтернеті не можна. Звідси три проблеми:

  1. Підробка. Найчастіше зустрічається у парфумерії, одязі та аксесуарах. Визначити контрафакт по фотографії або опису не вийде.
  2. Б/у товар під виглядом нового. Часто цим грішать невеликі онлайн-магазини електроніки. Якщо бачите неправдоподібно дешевий iPhone, швидше за все, це відновлений б/у девайс, який може бути прив’язаний до чужого Apple ID.
  3. Прострочення. Парфуми і косметика можуть зіпсуватися на складі, а їжа і напої ще і під час доставки.

4. Немає гарантії та повернення

Розбитися або загубитися в дорозі можуть і недорога ваза для квітів, і серйозна техніка. Але увійти в становище роздратованого покупця готовий далеко не кожен продавець. Якщо в онлайн-магазині можливості повернення та обміну немає, прощайтеся з грошима.

Проблема може виникнути і через якийсь час після отримання замовлення. Наприклад, електроніка перестала включатися або початку лагают через пару місяців використання. Якщо продавець не дає гарантійний чек при покупці, ремонтувати товар доведеться за свій рахунок.

5. Незручні акції

Спеціальні пропозиції — крута штука, яка часом змушує робити покупки, навіть коли вони нам не потрібні. Припустимо, онлайн-магазин косметики пропонує при замовленні на 1 500 рублів сумку в подарунок. Звучить цікаво, але найчастіше такі презенти брендовані або неякісно зроблені. Тому користуватися ними ви навряд чи станете, максимум візьмете з собою на пляж.

Ще одна проблема більшості інтернет-магазинів — акції не сумуються. Але здійснюючи покупки, ви можете про це забути. А під час оплати здивуватися, що набрали купу товарів по акції «Знижка 40% на весь бренд», а магазин скасував вам безкоштовну доставку.

6. Безглузді знижки

Більше половини росіян купують товари зі знижками і навіть готові спеціально чекати появи акцій, щоб не переплачувати. Але розпродаж допомагає заощадити далеко не завжди.

  • Іноді продавці використовують знижку як рекламну стратегію і роблять її мінімальною. Наприклад, раніше плаття продавалося за 1 497 рублів, а після стало коштувати 1 490 рублів. Різниця крихітна, але напис «знижка» мотивує купити.
  • Інший варіант — накручування цін перед розпродажем. Вартість товарів спочатку штучно збільшують, а потім нібито знижують. Деколи підсумкова ціна виходить навіть вище, ніж стартова. Російські онлайн-магазини таким грішать перед «Чорною п’ятницею».
  • Під час сезонних розпродажів попередні прийоми зустрічаються рідко. Зате буває нерівномірний розподіл дисконту. Наприклад, магазин заявляє: «Знижка на всі — 70%». А насправді максимальне зниження вартості робить тільки у дешевих і непопулярних товарів, а в реально стоять — 10-15%.

7. Погана клієнтська підтримка

Клієнтська підтримка виручає, якщо товар загубився під час доставки, прийшов пошкодженим або ваше замовлення переплутали з чиїмось іншим. Зрештою, оператор може допомогти, якщо ви не розумієте, як оформити доставку або за яким принципом нараховуються бонуси.

Якщо підтримка працює за своїм графіком, отримати консультацію швидко і комфортно не вийде. Оператори можуть працювати не цілодобово, а 8 годин в день та за московським часом. Тоді, якщо ви живете у Владивостоці, вирішувати питання доведеться вночі.

Погана клієнтська служба може відповідати на всі запити стандартними, штампованими відповідями. І не буде розбиратися у вашій ситуації персонально. До того ж зараз деякі онлайн-магазини замість клієнтської підтримки з реальними людьми запускають роботів-помічників. Вони відповідають на запити за допомогою нейромережі — ще і послати можуть у разі чого.

8. Фейкові відгуки

Перед покупкою в інтернеті обов’язково дивіться рейтинг товару та відгуки покупців. Але вибирати продукт з максимальною оцінкою іноді небезпечно. Деякі продавці проплачують хороші відгуки, щоб штучно створити свого товару ідеальний рейтинг. Найчастіше в таких випадках в коментарях будуть нахвалювати технічні характеристики і всі вони будуть схожі один на одного як дві краплі води.

9. Гарантія низької ціни

Знайдете дешевше — ми повернемо вам гроші. Так говорить велика частина продавців в інтернеті. Але от реально компенсувати різницю готові не всі. Іноді, щоб домогтися повернення коштів, потрібно довго стукати в техпідтримку. До того ж різницю часто віддають не грошима, а у вигляді купона зі знижкою на наступну покупку.


Від більшості прийомів можна врятуватися, якщо купувати все в одному і перевіреному місці. У маркетплейсе goods.ru для цього є всі умови:

9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 1 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 2 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 3 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 4 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 5 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 6 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
  • Єдина кошик. На сайті більше мільйона товарів з різних категорій від 2 500 перевірених продавців. Смартфон, книгу і сік можна закинути в одну корзину і отримати всі разом через одного кур’єра.
  • Можна порівняти. На сторінці кожного товару є кнопка «Ціни», клікайте на неї і побачите пропозиції від різних продавців.
  • Доставка. Вибирайте відповідний вам спосіб: почтомат PickPoint, кур’єрська доставка до дверей, пункти видачі замовлень або магазини «М. Відео». При покупці від 1 000 рублів за доставку потрібно заплатити всього 1 рубль. Goods.ru доставляє замовлення в 149 міст Росії.
  • Кешбэк. Нараховується з кожної покупки і у великому розмірі — до 25%. Під час деяких акцій кешбэк збільшується до 40%, а в день народження бонуси дарують просто так. Кешбэк можна збирати. Щоб отримати додаткові бали, залишайте відгуки до товарів. Вони можуть бути як позитивними, так і негативними; головне — діліться враженнями. Та беріть участь у конкурсах в соцмережах goods.ru. Бонусні рублі можна громадити, щоб пізніше оплатити ними до 50% вартості товару.
  • Графік зміни цін. Є на сторінці кожного товару. Якщо маєте сумніви в чесності знижки — просто подивіться, скільки річ коштувала за тиждень або місяць до старту акції.
  • Гарантія кращих цін. На сторінці товарів є кнопка «Хочу дешевше». Клікайте на неї, якщо знайшли в іншому онлайн-магазині аналогічний продукт за нижчою ціною. Заповніть форму і вартість знизиться ще до оформлення замовлення. Але швидше за все, робити цього не доведеться: у goods.ru є спеціальна система, яка порівнює вартість товару в інших інтернет-магазинах і, якщо знаходить дешевше, автоматично змінює ціну. Найвигідніші пропозиції помічені маркером «Гарантія кращих цін».
  • Обмін і повернення. Надіслати товар назад можна, якщо він прийшов з браком, не відповідає замовленням або просто тому, що ви передумали.
  • Клієнтська підтримка. Працює цілодобово, а зв’язатися з оператором можна по телефону, в месенджерах або в соціальних мережах.

Ще у goods.ru є власне мобільний додаток. З ним можна не тільки зручно замовляти товари, але і постійно бути в курсі актуальних акцій маркетплейса.

А читачам маркетплейс goods.ru дарує промокод на перший замовлення. Введіть слово при оплаті покупки від 5 000 рублів і отримаєте знижку 1 000 рублів. Промокод діє до 15 жовтня 2019 року.
9 priyom v onlayn magazin v na yak mi post yno vedemosya 7 - 9 прийомів онлайн-магазинів, на які ми постійно ведемося
Завантажити QR-Code
goods – справжній маркетплейс
Розробник: MARKETPLACE LLC
Ціна: Безкоштовно
Завантажити QR-Code
goods.ru – справжній маркетплейс
Розробник: LLC MARKETPLACE
Ціна: Безкоштовно

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code