На російському ринку ноутбуків новий лідер

Вгадаєте, хто вийшов на перше місце?

Дослідний інститут GfK повідомив про зміну лідера на російському ринку ноутбуків. На перше місце вийшла американська HP, яка обігнала китайську Lenovo і тайванську Asus. Ці дані з посиланням на інші джерела в галузі підтверджує «Коммерсантъ».

HP зайняла 23,9% ринку в кількісному і 21,7% у грошовому вираженні. Всього ж за першу половину 2019 року в Росії було продано 975 тис. ноутбуків на 531 млн доларів. У порівнянні з попереднім роком це падіння на 8,8% у кількісному вираженні і 14,1% в грошовому.

Сильніше інших скоротився сегмент так званих медиабуков, до яких відносяться компактні і недорогі моделі на Windows, використовувані в основному для веб-браузингу. З січня по червень таких пристроїв було продано всього 9,9 тис. на суму 2,2 млн доларів. Падіння склало 61% у штучному вираженні і 54% у грошовому.

У планшетів на Windows результат трохи краще — 14,9 тис. проданих пристроїв на суму $3,3 млн. Зниження в порівнянні з минулим роком склало 42% і 47% відповідно.


А чи плануєте ви найближчим часом купувати ноутбук? Якщо так, то моделі яких виробників будете розглядати? Поділіться в коментарях.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code