Сьогодні ми вирішили провести незвичайний експеримент. Ми отримали лист від постійної читачки, яка висловила своє обурення редакторською політикою блогу. Прошу вас, якщо ви згодні з текстом нижче або не згодні, висловитися в коментарях. Думка ваше дуже потрібно нам, так як, не приховую, ми все ще в пошуках свого сегмента тим.
Отже…
Останнім часом ваш журнал просто рясніє статтями на теми про асфальт, про те як освіжити дихання та інші теми, які не мають ніякого відношення до специфіки журналу. Цитую те, що написано у вас на головній сторінці: «Це сайт про продуктивності, про те, як використовувати комп’ютери, сайти і технології з найбільшою ефективністю, користю і економією часу.»… Я розумію, що набравши деяку популярність і отримуючи хороший дохід з реклами, можна «класти» на читачів, тоді і опис вже б перефразували. Що нам чекати далі, інструктаж по вишивці хрестиком?
Попрошу тільки не переходити на особистості і поділитися своїми відчуттями від заданої автором листа теми або просто поділитися наболілим.