Іноді порозумітися з іноземцем заважає незнання малозначущих, на перший погляд, деталей. На що потрібно звернути увагу, щоб налагодити зв’язки з бізнес-партнерами в Америці, розповість Марія Подоляк, автор блогу Marysam.com.
1. Увійдіть у Twitter, якщо вас там ще немає
І ведіть його тільки англійською мовою. Незручно? Заведіть окрему англомовну стрічку. Після зустрічі ваш досвід та історію зможуть більш детально вивчити. Нехай все буде дуже гарно і по темі!
2. Заповніть LinkedIn відповідно з історією, яку ви розповідаєте в США
Напишіть саммари, розкажіть про своїх короткострокових цілях чи послуги, які ви надаєте. Додайте посилання на SlideShare і ваші презентації англійською мовою.
3. Пишіть своє ім’я латиницею в Twitter, LinkedIn, Facebook, в підписі листа
А також перевірте, чи не підписує Gmail відправника кирилицею.
4. Визначтеся, ви Maria або Masha — для американця це різні імена і люди
Пишіть прохання про подання (intro) тільки англійською, навіть російськомовним американцям. Багатьох напружує, надсилаючи лист, робити його переклад.
5. Навчіться вести розмову
Як реагувати на «How are you?» Як вести small talk? Докладніше — у цьому відео.
6. Придумайте теми, які підійдуть для початку розмови з американцями на митапах
Встановіть цікаві програми, зберіть класні технологічні історії. Знайдіть тематичні зустрічі на Meetups.com
7. Якщо ви додаєте нових англомовних знайомих в Facebook, заведіть окремий фільтр друзів
Назвіть групу English speaking. Коли пишете пости російською, встановлюйте фільтр: для друзів, крім English speaking.